Известие

Collapse
No announcement yet.

1.7 16v+carbs = 181hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.7 16v+carbs = 181hp

    Какво правят хората по света. Линк към темата - http://www.alfabb.com/bb/forums/boxe...8hp-170hp.html



    http://nl.youtube.com/watch?v=gREdhA...eature=related
    http://nl.youtube.com/watch?v=APz_OnEzjGE
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

  • #2
    Нещо горния линк, не баца,че ми е интересно дали е с спортни валчета,а и как смогват с храната и настройката на карбовете на високи обороти.Пък и чак 180 кс е вери интрестинг
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
    Alfa Romeo 33

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от m.jansen
      ok thanks now i understand

      i buyed this engine how it is so i dont know all specs
      but this is what i do know:

      40mm carbs
      upgraded pistons
      race cams
      adjustible cam gears
      flowed heads
      compression ratio is changed
      displacement dissipate (it was a 1.7 and now its a 1.6 engine)
      valves now function mechanical and not hydraulic
      lightened flywheel:

      lightened crankshaft pulley (welded a 8v crankshaft pulley on a 16v crank)


      the previous owner told me 168hp/192nm was with the original 16v
      exhaust manifold and "hot air intake"
      so some hp is lost there i guess.!

      on 29 april my car is going on a dyno to test hp and fine tune carbs and ignition so i have to wait to see how much hp it realy has got

      yesterday i had my first real test drive (had lots of fun!! )
      engine worked great but it felt like it was holding back sometimes.
      at 7000 rpm the engine lost all its power while 8000 rpm shoeld be no
      problem (ignition timing? cam belt timing?carbs?)

      so more pictures and videos soon

      Най-важното написано в темата на пича. Линк-а на мен ми го отваря, пробвай пак
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #4
        Па не отваря.Я виж пише ли каква марка са буталата и от какво са,че той за тва е минал на 1.6 вариант.Иначе нищо ново не използвал ама кви пари е стъпил виж и тва
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
        Alfa Romeo 33

        Comment


        • #5
          Много е наточена! Много як звук, можеби най-добрият от 33-ка който съм чувалНа едно от клипчетата на диното километражът показва 200км/ч. на 4 скорост. Конверсията с карбовете идва от старите 33 QV 1.7 както е писал собственика. Интересното наистина са валовете и буталата, но освен че е писано че са сменени с по-добри неоригинални нищо повече не прочетох Голямо гласене е паднало за да запали тая 16-ка с карбове
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment


          • #6
            Ами също така обема на двигателя е 1.8
            Интересно как е постигнато, иначе може да се пита лично човека дет се занимава по колата, стига да се фане онлайн.
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • #7
              Да по клипчетата в коментарите беше писано че е 1.8, което при този мотор става с бутала 88мм или най-екстремния вариант 89мм (V = 4 x 3,14 x 4,4^2 x 7,2 = 1750 куб.см при 88мм бутала) или при 89мм > V = 4 x 3,14 x 4,45^2 x 7,2 = 1790 куб.см
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #8
                абе.колеги обърнете внимание като е на диното,как след определени обороти почва да духа през карбовете,е те тва нещо мотора губи,ако погледнете и динографиките ще видите и че там го има тоя спад

                е те тва е проблема на 16волта и карбове

                ако се доизпипат нещата ,гаранция и мощноста ще скочи драстично

                некъде из нета имаше същата разработка,но бяха запазили оригиналните дросели и бяха достигнали 236кс от 1,8 литра при 8500
                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                  абе.колеги обърнете внимание като е на диното,как след определени обороти почва да духа през карбовете,е те тва нещо мотора губи,ако погледнете и динографиките ще видите и че там го има тоя спад

                  е те тва е проблема на 16волта и карбове

                  ако се доизпипат нещата ,гаранция и мощноста ще скочи драстично

                  некъде из нета имаше същата разработка,но бяха запазили оригиналните дросели и бяха достигнали 236кс от 1,8 литра при 8500
                  Абе и аз гледам, кефя се на звука, оня приближава към карбовете и викам "тва се едно духа" и си викам аз да не съм изперкал, нали трябва да смуче, а то верно духало. Дрига кажи нещо за тия бутала дето е мушнал този. Дали не е набутване да се прави 1.8
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #10
                    според мен няма гляма разлика(от 1712 до 1800),ако се разработи качествено оригиналният мотор спокойно си стига 200 паура

                    А за карбовете,питайте мен,нали мойта я разработвах с карбове,духа и то яко след 4000,а като гледам колегата дето я=е разработил 33-та е с делко,малиииииии къв шок го чака,без адванс процесор нема да стане и има да чупи бутала,яко

                    аз ще свалям от диаметъра,на 86мм но буталата са от супра и охлюва няма да го уграничавам на 0,5бара а ще скачам на 1-1,2бара

                    с 86мм бутала става на 1672сс ,така че динамиката няма да се развали а ще изкарам над 200 магарета от мотора
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                      според мен няма гляма разлика(от 1712 до 1800),ако се разработи качествено оригиналният мотор спокойно си стига 200 паура

                      А за карбовете,питайте мен,нали мойта я разработвах с карбове,духа и то яко след 4000,а като гледам колегата дето я=е разработил 33-та е с делко,малиииииии къв шок го чака,без адванс процесор нема да стане и има да чупи бутала,яко

                      аз ще свалям от диаметъра,на 86мм но буталата са от супра и охлюва няма да го уграничавам на 0,5бара а ще скачам на 1-1,2бара

                      с 86мм бутала става на 1672сс ,така че динамиката няма да се развали а ще изкарам над 200 магарета от мотора
                      Дрига само така На супрата буталата са си за турбо и ше стане Супер Спринт иначе с оригиналните на алфата и 0,5-0,6 бара няма ли пак да стигне 200 пауър А за супровите бутала ризи ли ше набиваш? Ще е много интересно
                      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                      и делта

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mitaka_cs1991 Покажи съобщение
                        Абе и аз гледам, кефя се на звука, оня приближава към карбовете и викам "тва се едно духа" и си викам аз да не съм изперкал, нали трябва да смуче, а то верно духало. Дрига кажи нещо за тия бутала дето е мушнал този. Дали не е набутване да се прави 1.8
                        Според мен точно от смученето се получава завихряне, което подвежда, че все едно духа. Както и да е. Точно сега, пред покупка на 16v боксер седя и гледам какви са вариантите за съживяване на магаретата. Какво ще кажете ? Кой е най-удачния вариант ?
                        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от -Kris- Покажи съобщение
                          Според мен точно от смученето се получава завихряне, което подвежда, че все едно духа. Както и да е. Точно сега, пред покупка на 16v боксер седя и гледам какви са вариантите за съживяване на магаретата. Какво ще кажете ? Кой е най-удачния вариант ?
                          Взимай колата и у София и нататък се сещаш къде да отидеш,тамън ше пиеме по бира.Варианти има много ,зависи от парите.....
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                          Alfa Romeo 33

                          Comment


                          • #14
                            Ами то друг вариант всъщност няма, ама дали ше им се занимава с т'ва животно да го избутаме до подобни коне както тоя пич е направил. Бирата е последния проблем
                            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                            Comment


                            • #15
                              то завихряне има,ама навън от мотора и сместа се разлива по предния капак,а не в цилиндрите

                              а аз целя 200+++++++



                              1,6 литров блок,разтърган от 84мм на 86мм
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment

                              Working...
                              X